[Fanda] Dotaz k programu winrar

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 13 19:14:40 CET 2020

Dobrý večer fandové.

Rozhodl jsem se že si na pc s win 10 profesionál a odečítačem nvda
nainstaluju winrar, vše zdá se proběhlo dobře, program i dobře soubor
zabalí, ale chci se zeptat na následující.

1.	Lze nějak docílit toho aby mi winrar mluvil česky?
2.	Nikde nemohu najít jak v programu nastavit češtinu.
3.	2.
4.	Když odklepnu v program files winrar dostanu se do složky se soubory
od winraru když klepnu na winrar.exe řekne mi to třeba k převodudo mp3
evolution coppy a potom .. systémová složka.
5.	Je to takhle v pořádku, nebo musím v programu ještě nastavit něco.
6.	Pokud je nutné ještě něco nastavit, napište mi prosím podrobný
popis.
7.	Předem moc děkuju a přeju hezký večer.
8.	Radek štipčák.