[Fanda] Český NVDA manuál je těžce zastaralý

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Únor 13 09:41:08 CET 2020

K slovenskej sa dá asi najjednoduchšie presunúť prepísaním adresného
riadka. V ceste bude niečo ako cs/userguide.html, stačí cs prepísať na
sk a potvrdiť.

Situácia je taká, že prekladatelia pracujú na projekte dobrovoľne v
rámci voľného času. Keď sa zmení situácia (práca na plný úväzok, zmena
situácie v rodine) a zrazu na to nie je čas, tak sa to potom občas nestíha.

Dňa 13. 2. 2020 o 9:34 Tomáš Valůšek napísal(a):