[Fanda] Český NVDA manuál je těžce zastaralý

Tomáš Valůšek TValusek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 13 09:34:39 CET 2020

Dobrý den,

díky, já zvládnu bez problémů tu anglickou, spíš jde o to, že v souborech
dokumentace chybí odkazy na další jazykové verze, tak to řeším bookmarkem v
prohlížeči přímo na online verzi. Tady jde spíš o to, že když si český
uživatel otevře dokumentaci, není v ní dostatek aktuálních informací jako v
té anglické.

Tomáš Valůšek
---------- Původní e-mail ----------
Od: Ondrej Rosík <ondrej.rosik na gmail.com>
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Datum: 13. 2. 2020 9:30:43
Předmět: Re: [Fanda] Český NVDA manuál je těžce zastaralý
"Pozdravujem,

nie som si istý, tuším sa tomu venovala Martina Letochová. Ak by to
nejako pomohlo, môžete pozrieť slovenskú dokumentáciu, tá je určite
aktuálna. Chyby sa určite vyskytnú a ak niečo náhodou objavím, tak to
rovno opravujem, štruktúra a preklad ale sedí s anglickou dokumentáciou.

Dňa 13. 2. 2020 o 9:10 Tomáš Valůšek napísal(a):

"