[Fanda] Český NVDA manuál je těžce zastaralý

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Únor 13 09:29:10 CET 2020

Pozdravujem,

nie som si istý, tuším sa tomu venovala Martina Letochová. Ak by to
nejako pomohlo, môžete pozrieť slovenskú dokumentáciu, tá je určite
aktuálna. Chyby sa určite vyskytnú a ak niečo náhodou objavím, tak to
rovno opravujem, štruktúra a preklad ale sedí s anglickou dokumentáciou.

Dňa 13. 2. 2020 o 9:10 Tomáš Valůšek napísal(a):