[Fanda] Český NVDA manuál je těžce zastaralý

Tomáš Valůšek TValusek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 13 09:10:55 CET 2020

Zdravím,

mám fungl nový braillský řádek ALVA 640 Comfort a dneska jsem ho propojil s
NVDA. V anglické dokumentaci je přehled příkazů, které dokáže NVDA odchytit
z řádku a tak mě nemile překvapilo, když jsem otevřel českou příručku a tam
... téměř nic, jen zastaralá informace o podpoře řádků 640/680, zatímco
aktuální dokumentace mluví o řadě 6, tedyvčetně Comfortu. A zdaleka nejde
jenom o tenhle braillský řádek, struktura anglické a české dokumentace se od
sebe dost podstatně liší.

Mám dojem, že česká dokumentace potřebuje "trochu lásky", jak říkají něžně v
angličtině v situaci, kdy je potřeba se něčemu po delší době opět věnovat.

Zdraví

Tomáš Valůšek