[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Únor 11 19:37:45 CET 2020

Zdravím Ondro.
Moc děkuju za pomoc ale ta chyba př spuštění ie se stále vyskytuje, ie
vyhodí chybu s tím aplikačním modulem, ale stránka najede, zkoušel jsem
spustit i ten opravný nástroj com ale nezabralo to, proto bych ti chtěl
poslat log, ale nevím jak, nikdy jsem to nedělal.
Můžeš mi prosím klidně i na soukromo poradit jak mám postupovat abych ti log
poslal?
Jinak ten aktualizační nástroj pro doplňky jsem si stáhl a nainstaloval,
takže moc děkuju.
Přeju příjemný večer.
Radek štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Ondrej Rosík
Sent: Tuesday, February 11, 2020 6:38 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Pozdravujem,

pokúsim sa na všetko postupne reagovať:
1) Horšia odozva: Ak sa odozva NVDA zlepšila po zakázaní doplnkov, zjavne
nejaký doplnok spôsobuje problémy. Tipujem to na OKO NVDA. Obávam sa, že
tento doplnok nie je kompatibilný s Python 3. Začal by som tým, že by som
postupne zakazoval doplnky a tak odhalil vinníka. Ja som skúšal na mojom
počítači eSpeak a onecore, odozva je normálna, nezhoršila sa oproti starším
verziám NVDA. Skúsim ešte nejaké sapi5 pozháňať a uvidíme.

2) Chyba aplikačného modulu IE: Opäť toto nedokážem u seba zreprodukovať.
Dokázali by ste mi poslať log NVDA, aby som sa na to pozrel? Nevyriešilo sa
to zakázaním doplnkov? Skúste ešte preistotu z menu nástroje nvda spustiť
opravný nástroj COM.

3) Nekompatibilné doplnky: Postupne sa pracuje na nových verziách doplnkov.
Pozrite si stránku https://addons.nvda-project.org a skúste pozieť, či je
doplnok už prerobený na python3. Presnejšie je to uvedené tu
https://addons.nvda-project.org/addons/nvdapy3.sk.html Napríklad doplnok pre
Winamp je už prerobený pre nové NVDA, stačí len nanovo nainštalovať z adresy
https://addons.nvda-project.org/addons/extendedWinamp.sk.html hoci  je
pravda, že autor neaktualizoval stránku a odkaz vraj smeruje na verziu 1.1.
Po nainštalovaní ale zistíte, že je to verzia 1.2. Aktualizačný nástroj pre
doplnky v tomto tiež môže pomôcť. Nájdete ho tu
https://addons.nvda-project.org/addons/addonUpdater.sk.html

4) Eliška pre NVDA ako doplnok skutočne existuje, pozri tu
http://www.acapela-nvda.com/get-your-download-here-v1-6/
Samozrejme zadarmo to nie je, podrobnosti sú tu
http://www.acapela-nvda.com/buy/

Dňa 11. 2. 2020 o 15:59 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):