[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Únor 11 19:14:03 CET 2020

Ahoj,
Tiflotecnia v tom má trošku neporiadok. Jednou vetou, zatiaľ sa mi
vocalizer nepodarilo v novom nvda rozchodiť.
Nová verzia doplnku nie je na oficiálnom webe, ale tu
https://www.tiflotecnia.net/Instal/vocalizer-driver-2.0.4.nvda-addon
Samozrejme bude po inštalácii vrešťať, že nemáš hlasy a navyše po
anglicky (čo ma fakt rozčuľuje, však som to prekladal). Laura v plnej
kvalite je tu
https://www.tiflotecnia.net/Instal/vocalizer-voice-laura.nvda-addon
compact verzia tu
https://www.tiflotecnia.net/Instal/vocalizer-voice-laura-standard.nvda-addon
Zuzana high
https://www.tiflotecnia.net/Instal/vocalizer-voice-zuzana.nvda-addon
Zuzana compact
https://www.tiflotecnia.net/Instal/vocalizer-voice-zuzana-standard.nvda-addon
Ivetu som bohužiaľ nenašiel :( stránka je v Portugalčine
https://www.tiflotecnia.net/downloads.htm
Ale všetko je to jedno, lebo po nainštalovaní hlasov tvrdí, že nemám
licenciu a nechce si ju stiahnuť, vraj si mám nájť súbor s licenciou. Ja
ale súbor s licenciou nemám, mám len meno a heslo. Ale možno je niekto
vzdelaný a poradí mi čo je to za haluz.

Verím a dúfam, že to poriešia.
Ja idem normálne písať na
tiflotecnia na tiflotecnia.com
A však môžete aj vy, posielam rovno anglickú verziu môjho mailu

Greetings,
I recently Updated nvda to last stable version 2019.3.1. After
installing this version of NVDA it seems that vocalizer addon is not
compatible with this Python3 version of NVDA. I own the Vocalizer
license so I would like to use voices also with this new version. I
found this website
https://www.tiflotecnia.net/downloads.htm
It seems that Vocalizer provided here is compatible with current version
of NVDA but it requires a license file. I don't have one, I used to
download a license key from the server. Do you plan a new release of
driver and voices? Or can you provide more information about current
situation behind new NVDA and Vocalizer voices? I know that I can use
older NVDA version but this is probably a temporary solution.

Thanks

   Ondrej

Dňa 11. 2. 2020 o 18:46 František Ollé napísal(a):