[Fanda] Keyjutsu 1.1

Úterý Únor 11 19:10:25 CET 2020

Ahoj,

tá hláška hovorí, že došlo k chybe počas volania knižnice
matcher_lib.dll, s chybovým kódom -3. Matcher_lib je nová súčasť od
verzie 1.2, viz. môj včerajší mail o novej aktualizácii.

Chybový kód -3 v tomto prípade znamená zlyhanie pokusu o načítanie
knižnice. To môže mať dve príčiny:

1. pri aktualizovaní si niekde zapatrošil matcher_lib.dll, musí byť v
tom istom priečinku, ako keyjutsu.ahk

2. Knižnica síce je na danom mieste, ale nezhoduje sa s architektúrou
Autohotkey. matcher_lib.dll je 64-bitová, preto aj Autohotkey na tvojom
stroji musí byť 64-bitový.

Ak si sťahoval ten posledný všeobecný inštalátor autohotkey, a máš
64-bitovú mašinu, problém č. 2 by mal odpadať, lebo predvolene sa vždy
inštaluje 64-bitová verzia ahk. Možno to koniec koncov aj overiť
opätovným spustením inštalátora, ten by ti mal na úvodnej obrazovke
vypísať Autohotkey x.y unicode 64-bit.

r.K.

Dňa 11. 2. 2020 o 18:37 Ladislav Csepi napísal(a):