[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

František Ollé frantisek.olesoft na gmail.com
Úterý Únor 11 18:46:18 CET 2020

Zdravím,

Chcem sa opýtať, či bude vynovovaný aj doplnok pre syntézy, ktoré
dodávala Tyflotecnia, alebo tento doplnok je už zastaralý a budem si
musieť kúpiť nové hlasy od acapely?

S pozdravom František Ollé

Dňa 11. 2. 2020 o 18:38 Ondrej Rosík napísal(a):