[Fanda] Eliska pro NVDA

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Únor 11 17:12:44 CET 2020

Zdravím.
Ten dotyčný jsem byl asi já, špatně jsem to nejspíše napsal elišku jsem si pochopitelně legálně zakoupil společně s touto sestavou pc.
Radek štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Tapin
Sent: Tuesday, February 11, 2020 4:53 PM
To: Konference - Fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Eliska pro NVDA

Zdravím,

Prosím, z aktuálního vlákna mě vychází, že kdosi má Elišku coby hlasovou syntézu ve formě addonu/doplňku pro NVDA. Takový doplněk ale nenabízí Acappella v rámci sady hlasů pro engine daného doplňku pro NVDA viz http://www.acapela-nvda.com/download/

Má otázka, kde jste prosím sehnali Elišku jako doplněk pro NVDA s engine pro Acappella Group?

Hezký den
Vítek SVCS

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
11. 2. 2020 15:48

Pozdravujem,
skúsim zistiť, čo by sa s tým sapi5 dalo urobiť, možno by bolo fajn, ak
je tu na konferencii niekto, kto používa Elišku sapi5 aby to potvrdil
prípadne vyvrátil. Preistotu ale skúste spustiť NVDA so zakázanými
doplnkami.
- stlačte windows+r
- do okna, ktoré sa objaví napíšte
nvda --disable-addons
Skúste, či sa to nezlepší. K doplnkom sa vrátite jednoduchým reštartom
NVDA spustením odkazu z plochy.
Na aplikačný modul pre Explorer sa skúsim pozrieť. NVDA od tejto verzie
prešlo na Python 3 tak sa kde-tu objavujú mierne nezrovnalosti.
Preistotu mi ešte napíšte, akú verziu operačného systému používate.
Dňa 11. 2. 2020 o 15:28 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):
Zdravím Ondro.
Myslím že přes sappy 5, přes doplněk nvda ne, ale jistý si nejsem, protože
když jsem se teď podíval do nabídky nvda jaký hlas mám nastavený tak mi to
říká eliška czech hq sappy5 infowox4.
Ta pomalejší odezva se děje jenom když zadávám písmenka programů na ploše
nebo souborů ve složkách když píšu na klávesnici tak je to v pořádku,
provedl jsem i restart pc po dokončení aktualizace nvda a nepomohlo to
bohužel.
A ještě bych se zeptal na jednu věc, při odentrování ie mi nvda říká něco ve
smyslu chyba v aplikačním modulu internet exporer, ale domovská stránka v
mém případě seznam.cz najede normálně a všechno funguje.
Moc děkuju za odpověď.
Ps. Jako nvda doplňky mám v nvda jen doplněk oko a doplněk remote, jinak
žádné jiné doplňky v nvda nemám.
Radek štipčák.