[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Veronika Hanáčková nikusatko52 na gmail.com
Úterý Únor 11 16:21:37 CET 2020

Hlásím ten samý problém, mám vintalkervoice přes sapi5.
Dne 11.02.2020 v 15:59 radek.stipcak na tiscali.cz napsal(a):
> Moc děkuju Ondro a vyzkouším to. Operační sytstém na tomto počítači  > je win 10 profesionál 64 bitová verze. Radek štipčák. > >
-----Original Message----- From: Fanda >
<fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Ondrej Rosík Sent: >
Tuesday, February 11, 2020 3:49 PM To: fanda na elsa.cvut.cz Subject: > Re:
[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda > > Pozdravujem, > > skúsim zistiť, čo
by sa s tým sapi5 dalo urobiť, možno by bolo fajn, > ak je tu na
konferencii niekto, kto používa Elišku sapi5 aby to > potvrdil prípadne
vyvrátil. Preistotu ale skúste spustiť NVDA so > zakázanými doplnkami. >
 > - stlačte windows+r > > - do okna, ktoré sa objaví napíšte > > nvda
--disable-addons > > Skúste, či sa to nezlepší. K doplnkom sa vrátite
jednoduchým > reštartom NVDA spustením odkazu z plochy. > > Na aplikačný
modul pre Explorer sa skúsim pozrieť. NVDA od tejto > verzie prešlo na
Python 3 tak sa kde-tu objavujú mierne > nezrovnalosti. Preistotu mi
ešte napíšte, akú verziu operačného > systému používate. > > Dňa 11. 2.
2020 o 15:28 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a): >> Zdravím Ondro.
Myslím že přes sappy 5, přes doplněk nvda ne, ale >> jistý si nejsem,
protože když jsem se teď podíval do nabídky nvda >> jaký hlas mám
nastavený tak mi to říká eliška czech hq sappy5 >> infowox4. Ta
pomalejší odezva se děje jenom když zadávám písmenka >> programů na
ploše nebo souborů ve složkách když píšu na klávesnici >> tak je to v
pořádku, provedl jsem i restart pc po dokončení >> aktualizace nvda a
nepomohlo to bohužel. A ještě bych se zeptal na >> jednu věc, při
odentrování ie mi nvda říká něco ve smyslu chyba v >> aplikačním modulu
internet exporer, ale domovská stránka v mém >> případě seznam.cz najede
normálně a všechno > funguje. >> Moc děkuju za odpověď. Ps. Jako nvda
doplňky mám v nvda jen >> doplněk oko a doplněk remote, jinak žádné jiné
doplňky v nvda >> nemám. Radek štipčák. >> >> -----Original Message-----
From: Fanda >> <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Ondrej
Rosík Sent: >> Tuesday, February 11, 2020 12:45 PM To:
fanda na elsa.cvut.cz >> Subject: Re: [Fanda] Dotaz k nové verzi nvda >> >>
Pozdravujem, >> >> ten hlas eliška používate cez sapi5 alebo cez doplnok
NVDA? >> >> >> Dňa 10. 2. 2020 o 20:57 Jindřich Gombos napísal(a): >>>
Radku moc neporadím, NVDA používám spíše vyjímečně, ale po >>> instalaci
aktualizace, restartoval si počítač aby si to sedlo? >>> Jindra. >>> >>>
----- Original Message ----- From: <radek.stipcak na tiscali.cz> >>> To:
<fanda na elsa.cvut.cz> Sent: Monday, February 10, 2020 8:43 PM >>>
Subject: [Fanda] Dotaz k nové verzi nvda >>> >>> >>> Dobrý večer
fandové. >>> >>> Před chvílí jsem si na počítač s win 10 profesionál
nainstaloval >>> resp byla mi nabídnuta ktualizace nvda 3.1 tak jsem >>>
aktualizoval, vše se podařilo ale vypozoroval jsem že nvda a hlas >>>
eliška kterou jsem si zakoupil s tímto pc má pomalejší odezvu >>> když
jsem na ploše a zadávám začáteční písmenka programů která >>> mám na
ploše nebo i ve složkách tak nvda reaguje pomaleji. >>> >>> Zase tak mi
to nevadí, ale překvapilo mně to protože v minulé >>> verzi se tohle
nedělo. >>> >>> Vypozoroval taky někdo stejný jev v této nové verzi
nvda? >>> >>> Předem děkuju za odpověď a přeju příjemný večer. >>> >>>
Radek štipčák. >>> >>> >> >