[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Únor 11 15:59:45 CET 2020

Moc děkuju Ondro a vyzkouším to.
Operační sytstém na tomto počítači je win 10 profesionál 64 bitová verze.
Radek štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Ondrej Rosík
Sent: Tuesday, February 11, 2020 3:49 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Pozdravujem,

skúsim zistiť, čo by sa s tým sapi5 dalo urobiť, možno by bolo fajn, ak je
tu na konferencii niekto, kto používa Elišku sapi5 aby to potvrdil prípadne
vyvrátil. Preistotu ale skúste spustiť NVDA so zakázanými doplnkami.

- stlačte windows+r

- do okna, ktoré sa objaví napíšte

nvda --disable-addons

Skúste, či sa to nezlepší. K doplnkom sa vrátite jednoduchým reštartom NVDA
spustením odkazu z plochy.

Na aplikačný modul pre Explorer sa skúsim pozrieť. NVDA od tejto verzie
prešlo na Python 3 tak sa kde-tu objavujú mierne nezrovnalosti.
Preistotu mi ešte napíšte, akú verziu operačného systému používate.

Dňa 11. 2. 2020 o 15:28 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):