[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Úterý Únor 11 14:56:35 CET 2020

Dobré odpoledne,

u mne postup funguje – jak ve Wordu 2007, kde byl původně vytvořen,
tak jsem teď znovu ověřoval na jiném počítači ve Wordu 2013. V dialogu
Najít a nahradit pochopitelně musí být zaškrtnuta volba "Používat
zástupné znaky" – toto není v původním mailu explicitně zmíněno, bral
jsem jako samozřejmost.

Příklad textu před záměnou: "V tomto textu nejsou mezery za tečkou.Ani
u jedné věty.Všude chybí."

Výsledek po záměně: "V tomto textu nejsou mezery za tečkou. Ani u
jedné věty. Všude chybí. "

Hezký den.

Michal Jungmann