[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Únor 11 14:07:35 CET 2020

Pozdravujem,

vyskúšal som pre zaujimavosť tento "jednokrokový" postup, ale teda u mňa
to nefungovalo. Skúsil som to zámerne aj na dvojriadkovom texte, ale
tých nahradení bolo vo výsledku 0, aj keď tam boli úmyselne vložené 2
chyby, takže volím nižšie uvedenú metódu v dvoch krokoch, ale aj tak by
ma zaujímalo, či sa to dá spraviť aj v jednom kroku. :)

Vďaka,

Dňa 2. 2. 2020 o 14:11 Michal Jungmann napísal(a):