[Fanda] mp3 directcut a dlouha mp3

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Únor 11 09:40:23 CET 2020

MP3 dyrectcut má tuším aj nejaké príkazy na obsluhu z príkazového
riadka. Nedalo by sa to spraviť tak, že ajprv mu cez ríkazový riadok
prikázať, aby to rozdelil napr po hodinách a potom to skúsiť otvárať?
Pravda, hodiny môžu byť nešťastné riešenie, ak to netrafí presne na
ticho tak po spojení teoreticky môžu byť počuť seknutia. Ešte mi napadá
také, že vytvoriť cue súbor. Takýto cue súbor vie otvoriť napr foobar,
ktorý v playliste ukáže jednotlivé vyznačené časti a s týmito sa dá
samostatne pracovať, napr ich konvertovať na wav. Inak asi teda idem s
podobnou radou neskoro, ale lepšie by bolo na toto myslieť už pri
nahrávaní. Čím väčší súbor, tým horšie.

Dňa 10. 2. 2020 o 10:15 Štefan Kiss napísal(a):