[Fanda] Spotify, vytváření playlistů a vkládání skladeb

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pondělí Únor 10 21:06:25 CET 2020

Zdravím,

Napadl mě ještě jiný způsob, kdy jsem postupně zkopírovala odkazy na skladby - právě hraje..., odkazy vložila do poznámkového bloku (zkrátka to, co vám vyhovuje, nebo třeba word)a když jich bylo víc, do vytvořeného playlistu jsem je po jednom vkládala místo toho, abych se stále přepínala z jednoho playlistu do mého a pak zase jinam. Tohle je myslím jednodušší.
Kamarádku, která není v počítačových konferencích a které jsem můj včerejší mail také posílala, napadl zlepšovák - z poznámkového bloku do playlistu vložit víc odkazů najednou.
Jde to, do schránky jsem dala 12 odkazů a v playlistu mi přibylo 12 skladeb.
Pokud se stane, že vkládáme duplicitu, Spotify nás na to upozorní. Buď můžeme vložit vše, nebo duplicity vynechat.
Když do playlistu vložíme skladby, Spotify nám doporučí další skladby, které by se nám mohly hodit a u každé z nich je tlačítko Přidat.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: Lubos Pintes

Potvrdzujem, že postup funguje aj s NVDA. Skúšal som už čerta diabla, ale kopírovať vyselektovanú skladbu do schránky ma nenapadlo. :)

Ja len doplním, že ak som v zozname nejakých skladieb, napr. discover weekly, alebo mám zobrazený nejaký album skupiny, stačí na zvolenej skladbe ešte v režime prehliadania stlačiť medzeru. Potom prejsť do režimu fokusu a stlačiť šípku nahor a nadol alebo opačne. NVDA prečíta názov skladby, ktorú chcem, teraz je určite vybratá a stačí stlačiť ctrl+c.

Následne sa napr. cez zoznam odkazov prepnem na playlist, do ktorého chcem práve skopírovanú skladbu vložiť. Po aktivovaní odkazu a načítaní stránky stlačím ctrl+v.

Môžem prejsť na nadpis 1 a vidím napr.

Autor: lpintes • 4 skladby, 14 min

No a po pridaní tam bude 5 skladieb a väčší čas, takže taká kontrola správnosti.

Dňa 9. 2. 2020 o 23:01 Petra Urbanová napísal(a):