[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Pondělí Únor 10 20:57:22 CET 2020

Radku moc neporadím, NVDA používám spíše vyjímečně, ale po instalaci
aktualizace, restartoval si počítač aby si to sedlo?
Jindra.

----- Original Message -----
From: <radek.stipcak na tiscali.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, February 10, 2020 8:43 PM
Subject: [Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

Dobrý večer fandové.

Před chvílí jsem si na počítač s win 10 profesionál nainstaloval resp byla
mi nabídnuta ktualizace nvda 3.1 tak jsem aktualizoval, vše se podařilo ale
vypozoroval jsem že nvda a hlas eliška kterou jsem si zakoupil s tímto pc má
pomalejší odezvu když jsem na ploše a zadávám začáteční písmenka programů
která mám na ploše nebo i ve složkách tak nvda reaguje pomaleji.

Zase tak mi to nevadí, ale překvapilo mně to protože v minulé verzi se tohle
nedělo.

Vypozoroval taky někdo stejný jev v této nové verzi nvda?

Předem děkuju za odpověď a přeju příjemný večer.

Radek štipčák.