[Fanda] Dotaz k nové verzi nvda

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Pondělí Únor 10 20:43:55 CET 2020

Dobrý večer fandové.

Před chvílí jsem si na počítač s win 10 profesionál nainstaloval resp byla
mi nabídnuta ktualizace nvda 3.1 tak jsem aktualizoval, vše se podařilo ale
vypozoroval jsem že nvda a hlas eliška kterou jsem si zakoupil s tímto pc má
pomalejší odezvu když jsem na ploše a zadávám začáteční písmenka programů
která mám na ploše nebo i ve složkách tak nvda reaguje pomaleji.

Zase tak mi to nevadí, ale překvapilo mně to protože v minulé verzi se tohle
nedělo.

Vypozoroval taky někdo stejný jev v této nové verzi nvda?

Předem děkuju za odpověď a přeju příjemný večer.

Radek štipčák.