[Fanda] dotaz k přehrávači videi

Pondělí Únor 10 13:35:36 CET 2020

Dobré odpoledne Martine,

videa ve formátu FLV lze přehrávat například pomocí VLC Media Playeru.

Obecný odkaz na stránku pro stažení (výběr verzí):
https://www.videolan.org/vlc/index.cs.html

Přímý odkaz na stažení 64bitové verze pro Windows:
https://get.videolan.org/vlc/3.0.8/win64/vlc-3.0.8-win64.exe

Hezký den.

Michal Jungmann