[Fanda] mp3 directcut a dlouha mp3

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Pondělí Únor 10 08:58:35 CET 2020

V najhoršom by som na nejakom nepotrebnom počítači, alebo napr. vo
virtuálnom stroji spustil vo Vlc tú mp3 a zachytával by som zvuk z karty
a toto by som opätovne nahrával či už mp3direct alebo niečim iným, čo
robí konverziu do mp3 v reálnom čase a po 80 hodinách uvidíš výsledok.
Alebo to nahrávať po 24 hodinách, aby boli tie súbory menšie, len tak
pre istotu.

Dňa 10. 2. 2020 o 5:01 Marek Durila napísal(a):