[Fanda] Spotify, vytváření playlistů a vkládání skladeb

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Neděle Únor 9 23:01:00 CET 2020

Dobrý den.

Omlouvám se za duplicitu i za tento mail, pokud na Fandu nepatří, ale chtěla
bych se podělit s tím, na co se mi podařilo přijít.

V konferenci Pomoc s pc jsme nedávno řešili Spotify a vkládání skladeb do
playlistů.
Protože jsem na to přišla, dovolte mi napsat sem postup.
Koho to nezajímá, tak dál nečtěte a mail vymažte.

Písmenem B najdeme tlačítko Vytvořit nový playlist.
Po potvrzení musíme napsat název a po tabulátoru popisek.
Když máme playlist vytvořený, najdeme si nějaký, ze kterého budeme chtít
dávat skladby do našeho playlistu.
Mně se osvědčilo hledaný playlist spustit a pak přejít do mnou vytvořeného
playlistu, který jsem nazvala Zvuky přírody.
Např. jsem spustila playlist Oceán a pak jsem vlezla do Zvuků přírody.
Když jsem tam chtěla vložit právě hranou skladbu, našla jsem si odkaz právě
hraje název od umělce.
To jsem potvrdila a bylo mi řečeno, že skladbu spustím zkratkou shift entr.
Opět jsem našla odkaz Právě hraje, celý řádek jsem zkopírovala do schránky,
ve které se objevil odkaz na hranou skladbu.
Zkratkou alt šipka vlevo jsem se vrátila zpět do mého playlistu, který jsem
si našla písmenem h a šipkou najela na nula skladeb.
Tam jsem odkaz vložila a hned se objevila jedna skladba.
Vzápětí se dole objevil nadpis Doporučené skladby a pod tím tabulka s názvy
skladeb, které do playlistu mohu přidat tlačítkem přidat.
Když v Oceánu povybírám skladby, které chci dát do Zvuků přírody, najdu
třeba Déšť, který spustím, opět vlezu do Zvuků a stejným způsobem skladby
vkládám.

Poznámka: odkaz Právě hraje... musíte potvrdit a pak teprve zkopírovat,
protože když na něm pouze stojíte, tak zkopírovat nejde. Je to několikrát
vyzkoušené.

Pracuji s Jawsem 2019, snad stejný způsob půjde i s ostatními odečítači.

Doufám, že jsem postup vysvětlila srozumitelně.

Protože je menu bohužel v angličtině, ve slovníku Jawsu jsem anglické výrazy
nahradila českými přeloženými z Překladače Google.
Ve Spotifech si můžeme i vytvořit složku playlistů, ale ještě jsem nepřišla
na to, jak do nich dávat playlisty.

Přeji vám hodně hezkých chvil strávených u Spotifů s hezkými skladbami.

Petra Urbanová