[Fanda] program NVDA

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Únor 8 15:30:04 CET 2020

Predčítanie proste vypnúť skratkou ctrl+win+enter, potom by sa už
spúšťať nemalo.

Ak sa NVDA naozaj spúšťa dva razy, išiel by som do nastavení NVDA,
ctrl+nvda+g a tam by som skúsil zakázať a následne opätovne povoliť
spúšťanie NVDA na prihlasovacej obrazovke.

Dňa 7. 2. 2020 o 18:11 Michal Maišl napísal(a):