[Fanda] Keyjutsu 1.1

Sobota Únor 8 13:45:03 CET 2020

Ja som ho tiež nemusel, ale odkedy existuje Ride, tak je to pecka!

Jeden z mála jazykov, ktorý jednoducho urobí to, čo od neho chcem, bez
toho, aby som mu musel vykladať kopu nepodstatných detailov.

Má to svoje nevýhody, ale ten vývoj je strašne rýchly.

R.K.

Dňa 8. 2. 2020 o 10:17 Lukáš Vámoš napísal(a):