[Fanda] Vyhledávání ve windows 10

Parfeman parfeman na seznam.cz
Pátek Únor 7 23:03:53 CET 2020

Zdravím, Petře,

ještě, že jste si ten článek nechal :-)
Nenapadlo mne se po problému podívat na web ikdyž to vždy dělám, ale článek
pomohl.
Registry jsem neupravoval ručně, ale stahl jsem si již hotový kláč, který v
uvedeném článku také je, restartoval a vyhledávání již funguje. Takže
děkuji.
Petr Beneš

-----Původní zpráva-----
From: Petr Oberreiter
Sent: Friday, February 7, 2020 10:27 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Vyhledávání ve windows 10

Dobrý večer,

já jsem tušil, že se na to bude někdo brzo ptát a že si článek mám ponechat,
shodou okolností jsem totiž právě o tomto problému ve středu četl. Tak tady
posílám odkaz na článek, doufám, že pomůže, já jsem to osobně nezkoušel,

https://www.zive.cz/clanky/nefunguje-vam-vyhledavani-ve-windows-nejste-sami-
poradime-jak-ho-opet-zapnout/sc-3-a-202337/default.aspx

Hezký víkend, Petr.