[Fanda] Vyhledávání ve windows 10

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Pátek Únor 7 22:27:11 CET 2020

Dobrý večer,

já jsem tušil, že se na to bude někdo brzo ptát a že si článek mám ponechat,
shodou okolností jsem totiž právě o tomto problému ve středu četl. Tak tady
posílám odkaz na článek, doufám, že pomůže, já jsem to osobně nezkoušel,

https://www.zive.cz/clanky/nefunguje-vam-vyhledavani-ve-windows-nejste-sami-
poradime-jak-ho-opet-zapnout/sc-3-a-202337/default.aspx

Hezký víkend, Petr.

-----Původní zpráva-----
Od: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Parfeman
Odesláno: pátek 7. února 2020 21:44
Komu: Konference Fanda <fanda na elsa.cvut.cz>
Předmět: [Fanda] Vyhledávání ve windows 10

Dobrý den a prosím o radu.
V V minulosti jsem vyhledával soubory ve složce s jinýmy složkamy tak, že
jsem se tabulátorem vrátil zpět do vyhledávacího políčka a stačilo napsat
prvních pár písme. V okně pod tím se zobrazily výsledky.
Nevím od kdy, ale nyní do vyhledávacího pole nemohu napsat nic, žádné slovo,
odečítač Supernova mi čte vždy jen poslední stisknuté písmeno, ale v poli
pro hledání je jako kdyby zadané jen to jedno písmeno a v okně slžek a
souborů se žádné soubory dle vyhledávacích parametrůů nezobrazí.
Na ploše mi nefunguje klávesa F3, která by měla také sloužit k vyhledávání.
Pouužití vyhledávacího pole v nabídce Start a poté najít požadované výsledky
mi přijde zdlouhavé a krkolomné.
Netušíte proč zmíněné vyhledávání a okamžité zobrazení výsledků dle
zadávaných písmen nefunguje?
Děkuji za radu.
Petr Beneš