[Fanda] Vyhledávání ve windows 10

Parfeman parfeman na seznam.cz
Pátek Únor 7 21:44:26 CET 2020

Dobrý den a prosím o radu.
V V minulosti jsem vyhledával soubory ve složce s jinýmy složkamy tak, že
jsem se tabulátorem vrátil zpět do vyhledávacího políčka a stačilo napsat
prvních pár písme. V okně pod tím se zobrazily výsledky.
Nevím od kdy, ale nyní do vyhledávacího pole nemohu napsat nic, žádné slovo,
odečítač Supernova mi čte vždy jen poslední stisknuté písmeno, ale v poli
pro hledání je jako kdyby zadané jen to jedno písmeno a v okně slžek a
souborů se žádné soubory dle vyhledávacích parametrůů nezobrazí.
Na ploše mi nefunguje klávesa F3, která by měla také sloužit k vyhledávání.
Pouužití vyhledávacího pole v nabídce Start a poté najít požadované výsledky
mi přijde zdlouhavé a krkolomné.
Netušíte proč zmíněné vyhledávání a okamžité zobrazení výsledků dle
zadávaných písmen nefunguje?
Děkuji za radu.
Petr Beneš