[Fanda] program NVDA

Michal Maišl Michal.Maisl na seznam.cz
Pátek Únor 7 18:11:55 CET 2020

Dobrý den,

Měl bych dotaz ohledně programu NVDA a jeho spouštění.

Včera jsem si do počítače s operačním systémem Windows 10 nainstaloval NVDA.

V nastavení jsem nastavil, aby se NVDA spouštěl při přihlašovací obrazovce.

No a tady mám trochu problém jelikož při startu Windows 10 než naběhne
přihlašovací okno se s NVDA spustí nějaké předčítání. ¨To mohu schodit
klávesou ESC dostanu se na přihlašovací dialog a když se přihlásím spustí se
NVDA podruhé, tak že mi mluvý 2X.

Chtěl bych se zeptat zda to jde nějak nastavid, aby se nespouštělo
předčítání a rovnou to naběhlo do přihlašovacího dialogu a taky aby se NVDA
nespouštělo 2X.

Děkuji Michal Maišl