[Fanda] Keyjutsu

Čtvrtek Únor 6 09:00:30 CET 2020

Zdar,

vo verzii 1.1 už realita, aktivačnú skratku si možno nastaviť, viz môj
mail k novému vydaniu.

Ono s tými čítačmi nie je problém pri štarte, ak Keyjutsu naštartuje až
po čítači obrazovky, tak je to v pohode, problém je v tom, ak sa čítač
potom niekedy reštartuje, tak si ukradne tiež klávesové skratky. To si
ponovom Keyjutsu vie tiež postrážiť sledovaním času vytvorenia procesu
čítača, a svojim automatickým reštartom keby zistil, že sa čítač spustil
až po ňom.

Funguje to super, až na jeden nepríjemný detail, ktorý som nedávno
objavil, a síce, že na zamknutej obrazovke sa spustí druhá inštancia
Jawsu, ktorá je síce len dočasná, ale stačí to na to, aby si ukradla
klávesové skratky a na pôvodnom procese nie je nič vidieť. Súčasná
metóda získavania pid čítača podporuje len jeden proces bežiaci naraz,
lebo som bol v tom, že čítače neumožňujú prevádzkovať viac inštancií
súčasne, no vyzerá to tak, že umožňujú.

Budem to teda ešte musieť prerobiť, až nájdem vhodný spôsob získavania
pid všetkých procesov so zadaným názvom, ktorý by nebol príliš rozťahaný
na spravenie a príliš pomalý na prevádzkovanie.

R.K.

Dňa 6. 2. 2020 o 0:26 Lukáš Vámoš napísal(a):