[Fanda] Keyjutsu

Lukáš Vámoš lukas.vamos na gmail.com
Čtvrtek Únor 6 00:26:20 CET 2020

Ve visual studiu používám např. tyhle zkratky:
ctrl + k + t: hierarchie volání
ctrl + k + c: zakomentovat kód
ctrl + k + d: naformátovat dokument
ctrl + u: odkomentovat kód
No a určitě jich tam je spousta, postupně na ně přicházím.

Určitě by bylo fajn, kdyby si tu klávesovou zkratku mohl člověk sám
nastavit. A co kdyby se ten restart odečítače spojený s reloadem AHK
vykonal hned po startu Keyjutsu?