[Fanda] mp3 directcut a dlouha mp3

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Středa Únor 5 23:21:37 CET 2020

No Byla to verze 2.22 myslim sranda je, že v neděli kdy sem se na chvíli
připojil to ukazovalo těch 70 hodin takže se to dle mě nějak pokazilo ke
konci.

Zkoušel sem přez audacity to uložit znovu tam se to pokazilo např. v
Audacity vidim část která v té uložené mp3 neni.

Tak to zkoušim eště winampem projet do wawu co to udělá popř. zkoušim
goldwave.

Kdyby vlc dokázal uložit určité úseky, tak bych to udělla přez něj, ale
nevidim nikde tu možnost.