[Fanda] mp3 directcut a dlouha mp3

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Středa Únor 5 20:17:27 CET 2020

Tak sem to zkusil v Audacity, tam tne projekt má 104 giga.

Nicméně při pokusu uložit do nové mp3 se to opět uloží nějak podivně.

A nemohu najít kláv zkratky pro audacity abych vždy označil začátek a
konec úseku ten zvlášť uložil a pak si pohrál v mp3 directcutu.

A eště jak přejít na určitý časový úsek.

Kdyby někdo chtěl di pohrát tak stačí říci a uložim to na uložto.

M D