[Fanda] Automatické přehrávání cédé

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Středa Únor 5 13:07:50 CET 2020

Dobrý den,

Děkuji. Asi máte pravdu. Dlouho jsem byl zmatený z toho, že automatické přehrávání se dá nastavit jak v ovládacích panelech tak v aplikaci Nastavení - zařízení - automatické přehrávání.
V aplikaci Nastavení se v této sekci nacházají pouze 2 rozbalovací seznamy. Včera jsem si všimnul, že tytéž 2 rozbalovací seznamy se nacházejí i v  ovládacích panelech - přehrát automaticky. Jsou propojené. Co nastavíte v těch 2 rozbalovacích seznamech v aplikaci nastavení, bude automaticky vybrané ve stejných rozbalovacích seznamech v ovládacích panelech. V ovládacích panelech v sekci Přehrát automaticky se toho dá nastavit mnohem více. Takže stačí nastavit vše v ovládacích panelech, nemusím chodit do aplikace nastavení. Nevím, proč mi to v pondělí u klientky nešlo, ať jsem nastavoval cokoliv. Občas počítače prostě zlobí :))

P.S. Všimnul jsem si, že když do počítače nainstalujete nový program na přehrávání hudby a pak vložíte hudební cédéčko, počítač vás informuje, že jsou dostupné nové možnosti pro přehrávání hudebních CD. A vy v dalším kroku musíte potvrdit, že chcete hudební cédéčka stále otevírat v tom původním programu.

Ahoj

Radek

> Od: "Parfeman" <parfeman na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 04.02.2020 12:58
> Předmět: Re: [Fanda] Automatické přehrávání cédé

Dobrý den,

 já bych počkal až vám to nebídne ty možnosti co jste uvedl a zvolil Zeptat
 se co dělat.
 Pak se vám objeví různé možnosti pro dané médium a tam bude i automaticky
 přehrávat po vložení. Možná, že někde dole bude ještě zaškrtávací okénko,
 zda chcete zvolenou funkci provádět vždy.
 Pak by to mohlo klapat.
 Petr