[Fanda] Dva chladice v notebooku

enduser enduser na atlas.cz
Úterý Únor 4 16:31:46 CET 2020

…. Ano, mám v notebooku dokonce tři. P.

happy day for your

Od: Michal Suchý
Odesláno:úterý 4. února 2020 15:24
Komu: Konference Fanda
Předmět: [Fanda] Dva chladice v notebooku

Ahoj fandové. Už jste se někdy setkali s notebooky, které mají v sobě dva
chladiče a jestli ano, tak u jakých? Já mám nový notebook Dell XPS 15 9570 a
tam dva chladiče jsou. Jde to trochu poznat podle zvuku a zjistil jsem to
programem Aida64. A ještě by mě zajímalo, jestli se už běžně do notebooků
dávají chladiče, které nemají při nejvyšších otáčkách vysoký tón a mají ho
hlubší a je slyšet hlavně šumění vzduchu. Já jsem kdysi měl notebook od
Asusu a pak ještě od HP, kde chladiče měly při nejvyšších otáčkách vysoký
tón, bylo slyšet tříčárkované E. Asus měl myslím dvě rychlosti, že se buď
chladič točil trochu a bylo slyšet takové bzučení nebo se roztočil naplno a
znělo to jako fén. U toho HP byly asi 4 rychlosti. Pak jsem měl zase od HP,
ale ultrabook a tam už bylo při nejvyšších otáčkách  slyšet hlavně šumění
vzduchu a při položení ucha na notebook jednočárkované cis. U nynějšího
notebooku je to podobné, chladič má taky stejný zvuk. Zdraví Michal.