[Fanda] Automatické přehrávání cédé

Parfeman parfeman na seznam.cz
Úterý Únor 4 12:58:00 CET 2020

Dobrý den,

já bych počkal až vám to nebídne ty možnosti co jste uvedl a zvolil Zeptat
se co dělat.
Pak se vám objeví různé možnosti pro dané médium a tam bude i automaticky
přehrávat po vložení. Možná, že někde dole bude ještě zaškrtávací okénko,
zda chcete zvolenou funkci provádět vždy.
Pak by to mohlo klapat.
Petr

-----Původní zpráva-----
From: Radek Baštář
Sent: Monday, February 3, 2020 2:12 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Automatické přehrávání cédé

Ahoj Fandové,

potřeboval bych poradit s dvouma věcma. Rozdělím ty dotazy do dvou
samostatných mailů.

První dotaz se týká toho, jak to nastavit, aby se mi cédéčko samo spouštělo
po tom, co ho strčím do počítače. Windows 10.  Problém je v tom, že
automatické přehrávání se dá nastavit na dvou místech v počítači. V
ovládacích panelech a v aplikaci Nastavení. Když to na jednom místě nastavím
tak a na druhém jinak, nevím, co bude mít přednost. Ale o to teď nejde.
Nastavení v ovládacích panelech je mi jasné.
V aplikaci nastavení je pod nápisem vyměnitelná jednotka rozbalovací seznam.
Když v tom rozbalovacím seznamu najdu Přehrát v programu VLC media player a
vyberu to, je vše v pohodě. Cédéčko se mi samo spustí ve VLC media playeru.
Dneska se mi ale stalo, že to v rozbalovacím seznamu nebylo. I když byl
program VLC media player na tom počítači nainstalován. Byly tam tyto
možnosti po vložení vyměnitelné jednotky:
1. nedělat nic
2. zeptat se co dělat
3. otevřít složku a zobrazit soubory
4. konfigurovat nastavení úložiště - to nevím, co znamená

Prosím o radu, jak to nastavit. Je mě jedno, v čem se to cédéčko začne
přehrávat. Hlavně aby se samo spustilo.

Díky

Radek