[Fanda] Keyjutsu

Úterý Únor 4 00:09:31 CET 2020

Keyjutsu je v súčasnosti iba portable. Uvažoval som nad vytvorením
inštalátora, ktorý by ho predvolene inštaloval do appdata, lenže už
vidím sťažnosti, ako sa tam ľudia alebo nevedia dostať, alebo si zmenili
cestu na program files, a nefunguje im generovanie skriptu. Tak som
zvolil túto cestu, pričom som dal do dokumentácie nejaký ten popis, aké
parametre by umiestnenie malo spĺňať, ak si to niekto bude chcieť
upratať na vhodné miesto.

R.K.

Dňa 3. 2. 2020 o 20:47 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):