[Fanda] Keyjutsu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Únor 3 20:37:08 CET 2020

Ahoj Laco. Ak stlačíš ctrl+K a potom kp a ko Keyjutsu priečinok tak sa
Ti otvorí priečinok programu no a vtip je v tom že každý ten príkaz je
uložený v súbore, ktorý sa volá rovnako ako ten príkaz. Vlastne tie
príkazy sú odvodené od názvov súboru. Takže v tom priečinku nájdeš
súbory ako spi.txt fon.txt a tak ďalej. Ty si ich môžeš kludne
premenovať ako chceš. Ide práve o to, že by to mali byť príkazy, ktoré
si človek ľahko odvodí. Napríklad spusti prehliadač chrom je spc lebo sú
to proste prvé písmenká tej vety rovnako ako spusti prehliadač ie čiže
spi alebo spusti prehliadač firefox teda spf. Ak si ale Ty tie súbory
premenuješ po svojom, tak budú fungovať tak. Napríklad ak si na
spustenie firefoxu ten súbor spf premenuješ na fir no tak sa bude
spúšťať po napísaní fir.

Jediné čo musíš urobiť po tom ako nejaké súbory premenuješ je spustiť súbor

assemble_and_run.bat

a to buď zaentrovaním na ten súbor priamo v tom priečinku programu alebo
stlačením ctrl+K a napísaním ka. Je to potrebné aby si program nové
súbory resp súbory s novými názvami načítal a zaktualizoval si svoj
hlavný skript.

     Š K

Dňa 3. 2. 2020 o 19:52 Ladislav Csepi napísal(a):