[Fanda] Keyjutsu

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Únor 3 19:52:31 CET 2020

Srdečne zdravím,
Ponajprv poslušne hlásim, že mi to už funguje.
Zároveň všecka úcta k tvorbe tohoto nástroja, to chce určitý stupeň
geniality, len tak nevymyslíš.
Nakoniec mám problém a prosbu: patrím do tej skupiny ehm. menej
schopných užívateľov, čo si nedokážu zapamätať trojpísmenné povely,
ktoré nutno zadať po ctrl+k a obzvlášť si pamätať, čo ktorý povel robí,
našiel by sa medzi vami dobrák, čo by napísal do jednoduchého textu, čo
ktorý príkaz robí? V pamäti mi utkvel akurát spi, a fon, druhý len
preto, že pripomína telefon, ale čo ktorý robí som už dávno stihol
zabudnúť. Potrebujem preto text, do ktorého nahliadnem a časom sa
príslušné príkazy naučím. mimochodom vzdialene to pripomína starý Dos,
kde ste napísali dir a ono to urobilo voľačo, prípadne mkdir a zas niečo
iné, ale čo to bolo, už po mne nechcite.
Za pochopenie a ochotu vám vopred ďakujem - ostávam s pozdravom - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby