[Fanda] Keyjutsu

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 3 14:17:33 CET 2020

Stačí len ctrl+a, ctrl+C, je to len klasický messaggebox a z neho sa dá
kopírovať.

Ale možno ani nebude treba. Chyba vyzerá takto

---------------------------
keyjutsu.ahk
---------------------------
Error at line 7.

Line Text: User's autoexec section
Error: This line does not contain a recognized action.

The program will exit.
OK

U mňa pomohlo spustiť assemble&run.bat a tým sa to fixlo.

Inak možno by bolo fajn do tej dokumentácie pridať nejaké jednoduché
pomôcky, ako si spraviť napr otvorenie priečinka, spustenie aplikácie,
napísanie reťazca. Niečo je aj v tom dokumente, čo som sem včera
posielal z webu unss.

Dňa 3. 2. 2020 o 1:15 Rastislav Kiss napísal(a):