[Fanda] Automatické přehrávání cédé

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pondělí Únor 3 14:12:35 CET 2020

Ahoj Fandové,

potřeboval bych poradit s dvouma věcma. Rozdělím ty dotazy do dvou samostatných mailů.

První dotaz se týká toho, jak to nastavit, aby se mi cédéčko samo spouštělo po tom, co ho strčím do počítače. Windows 10.  Problém je v tom, že automatické přehrávání se dá nastavit na dvou místech v počítači. V ovládacích panelech a v aplikaci Nastavení. Když to na jednom místě nastavím tak a na druhém jinak, nevím, co bude mít přednost. Ale o to teď nejde.
Nastavení v ovládacích panelech je mi jasné.
V aplikaci nastavení je pod nápisem vyměnitelná jednotka rozbalovací seznam. Když v tom rozbalovacím seznamu najdu Přehrát v programu VLC media player a vyberu to, je vše v pohodě. Cédéčko se mi samo spustí ve VLC media playeru.
Dneska se mi ale stalo, že to v rozbalovacím seznamu nebylo. I když byl program VLC media player na tom počítači nainstalován. Byly tam tyto možnosti po vložení vyměnitelné jednotky:
1. nedělat nic
2. zeptat se co dělat
3. otevřít složku a zobrazit soubory
4. konfigurovat nastavení úložiště - to nevím, co znamená

Prosím o radu, jak to nastavit. Je mě jedno, v čem se to cédéčko začne přehrávat. Hlavně aby se samo spustilo.

Díky

Radek