[Fanda] usb disk nelze načist

GP1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Únor 3 10:30:48 CET 2020

Ahoj!
Ešte jedna možnosť- vadný kontakt v konektore USB. System vyhlási, že disk
nemožno načítať, alebo vyhodí, že má formát RAW.
Stačí vysunúť a znova zasunúť. Ak nezaberie vymeniť port za iný.
Je to pomerne častý jav na starších USB portoch. Aby som porty šetril, mám
pripojený krátky USB predlžovací káblik, takže sa opotrebuje konektor
káblika a nie počítača.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Parfeman" <parfeman na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 3. februára 2020 10:05
Predmet: Re: [Fanda] usb disk nelze načist

Ahoj Jarku,
zkontroluj si jestli opravdu otevíráš tu flashku, pokud nemá svůj vlastní
název tak se ukazuje většiou jako vyměnitelný disk. Otevřel bych si z plochy
Tento počítatč a tak prošel všechny pevné disky a připojená zařízení.
Takémůžeš na té flešce dát vlastnosti a podívat jestli tam není napsaná
nějaká chyba.
Také zkus jiný USB konektor. Záleží jak je fleška naformátovaná, ale to by
podle mého windows napsali podrobnější informaci než jen abys vložil disk.
Petr