[Fanda] Najnovsia verzia navodu k Jawsu v Cestine

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Pondělí Únor 3 07:32:38 CET 2020

Ahoj, skusil som ho rozbalit 7zipom aj winrarom ale rozbalilo len niekolko
velmi vtipne pomenovanych suborov (pozri si a zabavis sa) ale vacsina toho
archivu je pakovana tak ze je pre standardne nastroje na rozbalovanie
nerozbalitelna, teda ak ma niekto pristup k ceskemu navodu najnovsieho
jawsu budu vdacny.
Jano

>Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
>2. 2. 2020 18:12

>tieto súbory počas inątalácie z webu.
>Dňa 2. 2. 2020 o 17:26 Johny Krekan napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda