[Fanda] Keyjutsu

Pondělí Únor 3 01:21:47 CET 2020

Tak beriem späť, práve som ju našiel, hoci to bola celkom babračka
rozchodiť, posledné dve hodiny tu riešim len prečo to nefunguje. Napokon
som prišiel na to, že autor použil alebo nesprávnu hodnotu oprávnení
(nakoľko v dokumentácii som takú ani nenašiel), alebo príliš vysokú,
lebo to na Jawse hádzalo access denied a fungovalo to len s oprávneniami
správcu.

Nastavil som ale na 0x1000 a už to ide aj za normálnych okolností, super.

Teraz už len spraviť checker a vybavené. Pozn. netuší niekto náhodou,
aký názov procesu majú čítače okrem Jawsu a Nvda? Neviem, koľko je nás
tu takých, ktorí používajú niečo iné, no keby niekto taký bol, nie je
problém zahrnúť.

R.K.

Dňa 2. 2. 2020 o 22:51 Rastislav Kiss napísal(a):