[Fanda] Keyjutsu

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Únor 3 00:02:22 CET 2020

Zdar Rasťo,
Žiaľ mi to nefunguje, stlačím enter na tom ahk súbore a po chvíli mi to vypíše nejakú zložitú chybu, z ktorej si pamatám akurát eror na line 7 a že aplikácia skončí a dá sa zaentrovať na exit a to je všecko.
Rád by som ti poslal kompletný výpis tej chyby, no neviem ako, čítač Winmonitor mal túto funkciu, no u nvda netuším ako to rozumne spraviť, aby som ti vytiahol čo počítač vypíše.
Za rady dikes - Laco
Ps: aké to máš prosím ťa hodinky, myslím značku a typ, tie čo v nich máš kompletný funkčný Android s čítačom?

Dňa 2. 2. 2020 o 15:54 užívateľ Rastislav Kiss <rastislav.kish na gmail.com> napísal: