[Fanda] Keyjutsu

Neděle Únor 2 22:51:43 CET 2020

Ehm... čo sa robí vo VisualStudiu cez ctrl+K? :D

Túto kombináciu som vybral práve preto, lebo je strašne efektívna a
nenapadla mi jediná aplikácia, kde by sa to používalo. Tuším formátovať
sa vo VS dalo cez ctrl+K, ale už si nepamätám, nepotreboval som to
príliš často a keď už, dalo sa cez menu.

Ale hej, nemal by to byť problém, len rozmýšľam nad formou, akou to
spraviť. Nechcem to dávať ako parametre assemblera, lebo to rozbije
reassemblačné skripty, ale čo takto taký sympatický yaml konfigurák? Tam
by si to používateľ stanovil raz, a assembler by to potom nasledoval.

Ináč čo do tých webových prostredí, ono to funguje, len záleží na jednej
veci. A to kto bol spustený naposledy, či Keyjutsu alebo čítač, ten bude
dostávať v systéme klávesy ako prvý. Preto ak ti nefunguje castovanie na
webových stránkach, Keyjutsu má vstavanú sekvenciu K, R pre
reštartovanie resp. reloadnutie samého seba, čo mu obnoví prioritu. je
to spomenuté aj v dokumentácii, sekcia s popisom Keyjutsu vetvy.

Uvedomujem si, že to nie je práve šťastné riešenie, preto už pracujem na
náprave. Na to však potrebujem zistiť, ako cez ahk získať čas spustenia
procesu, a to vyzerá byť mierne náročnejšia úloha resp. som zatiaľ
nenašiel skript, ktorý by to riešil priamo, tak to budem musieť
vytiahnuť zo zložitejších, ktoré som našiel.

Dočasným riešením by mohla byť sekvencia pre spustenie čítača, ktorá by
po jeho naštartovaní spravila automaticky Reload, to je myslím kódovo
celkom schodná cesta.

R.K.

Dňa 2. 2. 2020 o 22:05 Lukáš Vámoš napísal(a):