[Fanda] Keyjutsu

Lukáš Vámoš lukas.vamos na gmail.com
Neděle Únor 2 22:05:05 CET 2020

Nazdar, Rasťo,

oceňuji ten skvělý nápad a těším se, až si vymyslím nějaké vymazlené
skripty, ale mám dvě poznámky:
1. nemohl bys vybrat jako tu hlavní spouštěcí klávesovou zkratku něco
úplně neobvyklého jako třeba ctrl+shift+=? Přes ctrl+K se dělá hodně
věcí ve Visual studiu.
2. Nedalo by se nějak zařídit, aby Auto hotkey po stisku hlavní
klávesové zkratky zabránil ostatním aplikacím reagovat na stisky
kláves? Stisknu-li např. ctrl+k+s+t+n na otevření Poznámkového bloku a
jsem-li přitom ve webovém prohlížeči, odečítač v nejhorším případě
třikrát přesune kurzor a já se pak budu zase zdlouhavě vracet na
původní místo na webové stránce.

Jinak díky za tip na Auto hotkey, bude se asi strašně moc hodit při
programování.

Lukáš Vámoš