[Fanda] Keyjutsu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Únor 2 20:57:39 CET 2020

Dobrý deň, pán Škrába, jasné, však nikto netvrdí že do nohy všetci musia
Keyjutsu používať. Chcel som len upozorniť na to, že ten Váš postup,
ktorý aj ja sám používam nedokáže otvoriť novú inštanciu a neraz ma to
štvalo, lebo keď som kedysi čítal o tomto postupe tak som od neho
očakával práve to, teda že klávesou rýchlo otvorímnovú inštanciu napr.
notepadu či IE a jhla neotvorím. Š K

Dňa 2. 2. 2020 o 18:56 Jiří Škrába napísal(a):