[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Únor 2 20:36:06 CET 2020

Pokusne som to urobil podľa rady troch kolegov a vyzerá to dobre a
časová úspora nesmierna. Takže im zároveň ďakujem, postup je funkčný a
vhodný, ale teda v oboch krokoch. To JAWSovské riešenie nie je zlé, len
ozaj je to na menšie dokumenty. Tieto moje majú medzi 50-100 strán. Ešte
vyskúšam pre zaujímavosť aj Michalovo riešenie v jednom kroku.

Dňa 2. 2. 2020 o 19:17 Štefan Kiss napísal(a):