[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Únor 2 19:17:21 CET 2020

Ahoj, no neviem či by som to zveril nejakej automatike. Mohli by sa
rozhodiť napr dátumy alebo naopak neurobiť vety čo nekončia bodkou a
pod. Jaws má ale funkciu hľadať takéto situácie a tak by som radšej
prebehol klávesou win+I a poopravoval to ručne. Teda ak to nie je 100
stranový dokument. Š K

Dňa 2. 2. 2020 o 9:51 Peter Halada napísal(a):