[Fanda] Keyjutsu

Jiří Škrába j.skraba na seznam.cz
Neděle Únor 2 18:56:56 CET 2020

Zdravím pane Kiss,

ano, máte pravdu. Nový dokument si zkratkou neotevřu, ale jde to jinak.
Vím, že bude prográmek o kterém se tu píše přínosem, i když já jej asi nevyužiju.
Držím vám palce při dalším vývoji.

Jiří Škrába

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Štefan Kiss
Sent: Sunday, February 02, 2020 4:13 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Keyjutsu

Dobrý deň, pán Škrába, trochu Vás vyvediem z omylu. Vami uvedený spôsob
používam, avšak neskutočne ma irituje, že tento spôsob neotvorí novú
inštanciu. Teda mám nadefinovaný Poznámkový blok na klávesu win+1. Pri
prvom stlačení sa otvorí nový súbor ale pri druhom už nie. Neraz som sa
takto oklamal, že som stlačil win+1, začal písať a nevšimol som si, že
sa mi neotvoril nový súbor, ale sa mi iba dostala pod kurzor nejaká už
bežiaca inštancia a prepísal som si nejaký existujúci text. Takže tento
spôsob je super, ale využíval by som ho skôr na to, aby som sa rýchlo
dostal k už otvorenému textovému súboru. Keyjutsu mi otvorí vždy nový
súbor. Š K

Dňa 2. 2. 2020 o 14:12 Jiří Škrába napísal(a):