[Fanda] Keyjutsu

Neděle Únor 2 16:10:46 CET 2020

Jednak to, a taktiež je počet ešte aj tých jednoduchých akcií veľmi
obmedzený. 9 je pre naozaj praktické použitie primálo. Keyjutsu toho
zvládne ďaleko viac, len počas tých pár týždňov čo existuje sa mi tu
nahromadilo už 27 rôznych skriptov, ktoré fungujú alebo v kontexte, ako
sekvencie F, O, N pre otvorenie súboru v poznámkovom bloku či F, O, C
pre otvorenie príkazového riadka v aktuálnom priečinku, alebo
všeobecnejších, ako S, L pre otvorenie slovníka či S, P, C pre Chrome.
Pamätám si pritom každý jeden z nich.

A to je stále len začiatok, so skriptami som ešte zďaleka neskončil.
Dajú sa spraviť akcie pre vyhľadanie zadaného pojmu na Google alebo
Wikipédii, pre zobrazenie stránky s aktuálnym počasím alebo pre kontrolu
veľkých písmen za bodkami v políčkach. Využití je množstvo, čomu len
nahráva aktivačný mechanizmus, ktorý ich umožňuje.

R.K.

Dňa 2. 2. 2020 o 14:26 Ondrej Rosík napísal(a):